קישורים
חפש בארכיון דף קשר הדפס עמוד זה כתוב לנו עשה מנוי לדף קשר לאתר עלון שבות לאתר ישיבת הר עציון לוח זמני היום ארכיון דף קשר לדף השבוע
לפתיח
החדשות
  'קניין' - אטימולוגיה והלכה / ספי מרקוס
 טוב למות בעד ארצינו
 פתיחת מסכת ברכות / ר' משה מושקוביץ
מחצית השקל / שמעוני גרטי
תגובה למאמרו של אורן זונדר (''הסדר במשבר'', דף קשר - ‎997) / עמית גבריהו
חטא העגל / דוד סגל
צימוקים
קובץ וורד 2000



אין לו דמים

רבים מבני שיעור א' נראו שמחים באופן מיוחד בסדר ערב של יום חמישי כאשר הוקפצה כיתת הכוננות, והחברותות הבוגרות נקראו אל הדגל. מגורם מבין דבר נמסר כי הבהלה התעוררה בעקבות אדם ש 'בא במחתרת' ורצה לגנוב חפצים. לאחר סריקות קדחתניות עד רמת הבדל, לא נמצא אפילו בדל, והארוע חוזל"ש. הפורץ זוהה על ידי בן הישוב ונמסר כי הוא בעל זקן שחור וכיפה, הגדרה זו צמצמה את רשימת החשודים במידה ניכרת, וסייעה רבות בניסיון לאיתורו. כל היודע דבר על מיקומו נא לפנות לגורמים הבטחוניים המוסמכים.

פנים חדשות

פרצופים חדשים נראו בימים האחרונים בקמפוס של הישיבה (לא זה לא הפורץ), קבוצה חדשה של‎Mta הצטרפה לספסלי בית המדרש. מערכת דף קשר מברכת את התלמידים החדשים בברכת 'ברוכים הבאים', מי יתן ותזכו להשתלב היטב בישיבה, ולהוסיף מכשרונותיכם המוזיקליים לשירי "‎happy birthday..." שלאחרונה דעכו משהו עקב חוסר בסד"כ.

מי לומד תורה יותר ממני

ברוב פאר והדר התקיימה השבוע הסעודה החגיגית לרגל סיום הש"ס במסגרת הדף היומי. ר' עמיחי גורדין נשא דברים ולאחר מכן סיים הרב שביב את הש"ס. כמו כן נשאו ראשי הישיבה דברי ברכה ולאחריהם פתח מושקו (דבריו מובאים להלן) את הסבב החדש.

שואל כעניין

ביום רבעי השבוע לאחר תפילת מנחה העביר הרב צבי שכטר, מראשי ישיבת ‎Y.U, שיעור בעניין 'עביד איניש דינא לנפשיה', לאחר השיעור נערך שו"ת עם הרב. גורם מבין אנגלית מוסר, כי נשאלו שאלות מעניינות במיוחד.

עטרה ליושנה

כפי שוודאי תשימו לב בהמשך, התחדש בדף קשר הטור של 'שולחן שבת', מדי שבוע נפנה לתלמיד אחר לכתוב רעיון על פרשת השבוע, אנו מודים לכם מראש על שיתוף הפעולה.