הדפס עמוד זה עשה מנוי לדף קשר כתוב לנו ארכיון דף קשר חפש בארכיון דף קשר לעמוד הראשי לאתר ישיבת הר עציון
לפתיח
החדשות
מכחישי הנבואה / הרב אמנון בזק
תורה חדשה / עמית משגב
בל ייראה ובל יימצא / רונן כץ
מגילת רות כייחוס לבית דוד / יונתן סנובל
אפעס א וורט
"צבי וחמיד ורגיג דילאון בלעותא, צלותהון בכן מקבל, והניא בעותא" (אקדמות) / אורי בריליאנט
"להקיץ ולדעת חלום הבעיתני. רק חלום הוא- יראתי בכדי… הה, א-לי להקיץ- - - להקיץ- - -" (רחל) / איתמר ניצן
קובץ וורד 97
לוח אינטראקטיבי לזמני היום לכל מקום


מיטה חמה

מוטי לוברבוים (ה') עזב את תפקידו כאחראי חדרים. במשך כשנה וחצי טיפל מוטי במסירות אין קץ ובסבלנות בגחמות המגורים של הציבור הקדוש, וכעת מחליף אותו אריה וינרב (ד'). ניתן להגיש בקשות לשינויי מגורים עד א' תמוז.

מוצ"ש מהסרטים

במוצ"ש ביקר בישיבה במסגרת "בין קודש לחול" הרב מרדכי ורדי, רב ביה"ס לקולנוע "מעלה". הרב שילב בהרצאתו קטעי סרטים ודן בהם מהיבטים שונים.

אבלי ציון וירושלים

ביום חמישי דבר הרא"ל בעקבות הפיגוע הקשה בירושלים. הרב דבר על החשיבות שבאבל ועל הצורך באחדות כלל ישראלית, הקודמים לכל הדבורים והעיסוקים בתגובה הראויה והנדרשת. לאחר תפילת ערבית התייחס גם ר' עוזי לפיגוע, ודבר על המשמעויות הרוחניות של האירוע הקשה.

המחוייבים המתחברים

בליל חמישי נשמעו קולות של מוזיקה לא שגרתית בחלל הקמפוס, השקט בד"כ. בירור קצר העלה כי מדובר ב"פסטיבל אחרית הימים" שנערך ביער בת עין, ובו הופיעו ממיטב אומני היצירה היהודית העכשווית. כתבינו בשטח מדווחים כי בין ארוכי הפאות ומגודלי השיער נצפו גם כמה חולצות משובצות מקפצות. שאר בני הישיבה השתתפו אף הם, בעיקר בכך שהתלוננו שלא יכלו להרדם.

עוף גוזל

השבוע עזבו את הישיבה רבים מחברינו בני חו"ל. חלק מהציבור הנוטש הולך לאכלס את מחנות הקיץ, חלק יוצאים ללימודים וחלק מפלסים דרכם בעולם הגדול. לכולם נאחל בהצלחה בדרכם החדשה, ונקוה לשוב ולראותם בארץ הקודש בקרוב.