הדפס עמוד זה עשה מנוי לדף קשר כתוב לנו ארכיון דף קשר חפש בארכיון דף קשר לעמוד הראשי לאתר ישיבת הר עציון
לפתיח
החדשות
דרישת האמת ותלמוד תורה / דוד פוקס
שריפת חמץ ביום טוב / רונן כץ
 ''יהי שלום בחילך, שלוה בארמנותייך'' - בעניין חשיבות ההתנדבות / איתי מושקוביץ
שִיר לִכְבוֹדָהּ שֶל תּוֹרָה, מְכוּבָּדָה וּמְהֻלָּלָה / תומר אברהם ונונו
מכתב למערכת
קובץ וורד 97
לוח אינטראקטיבי לזמני היום לכל מקום



אל יתהלל חוגר ...

בתחילת השבוע זכו חברנו בני שיעור א' לטעום לראשונה את טעמו המתוק של השירות בצה"ל במסגרת חיולם. במהלך היום הם עברו את שרשרת החיול שבסופה המתינה להם תעודת השל"ת הנכספת המזכה אותם בהנחה בנסיעות באוטובוסים מהבית לישיבה וחזור. למערכת נמסר, כי במהלך היום תלמידנו תרגלו עמידה בשלשות, לקול צווחותיה של המפקדת הרבטי"ת...


... כמפתח

מעניין לעניין באותו עניין, חיילנו בני שיעור ה', סיימו את שירותם הארוך בצה"ל בשעה טובה ומוצלחת והזדכו על ציודם הצבאי בבקו"ם. אנו מאחלים להם הצלחה בהמשך דרכם באזרחות.


למהלך האידאות

מאמרו של דוד פוקס בגיליון זה סותם את הגולל על הדיונים הסוערים והמרגשים שהתנהלו מעל גליונות "דף קשר" בנושא הנבואה/לימוד התורה. מי שחשקה נפשו בהמשך הדיון, יוכל להמשיך לקיימו בין כתלי בית המדרש (או חדר קפה) בבחינת "תורה שבעל פה".


באישור מכון צומ"ת

ביום שלישי האחרון נצפו תלמידי כולל שבת צובאים על חדר ההדגמות של מכון צומ"ת. שם זכו התלמידים לשמוע שיעור מרתק וחוויתי בנושא גרמא ומדיניות הלכתית מפי הרב ישראל רוזן שליט"א, ראש מכון צומ"ת. השיעור לווה בהדגמות חיות של מגוון מכשירי הגרמא שברשות המכון. למערכת נמסר, כי בתום השיעור נראה אחד התלמידים מיישם הלכה למעשה את דיני גרמא בקלנועית של המכון, בכדי להקל על מסעו לבית המדרש.


חובש מוצנח

החובש האגדי של הישיבה ראובן קסאי (ד') חזר לשורות חטיבת הצנחנים, ובמקומו "הוצנח" לתפקיד "החובש הישיבתי" דובי קליין (ד'). נאחל הצלחה לראובן בשירותו הצבאי ולדובי נאחל אבטלה בתפקידו החדש.


אישי ישיר

בגיליון זה נפתח מדור חדש: "סיפור אישי" בו מביא הכותב חוויה או סיפור מעולמו האישי. הנכם מוזמנים לתרום מעולמכם העשיר למדור זה.