הדפס עמוד זה עשה מנוי לדף קשר כתוב לנו ארכיון דף קשר חפש בארכיון דף קשר לעמוד הראשי לאתר ישיבת הר עציון
לפתיח
החדשות
מועד בדיקת החמץ ואופיו של יום י"ד בניסן / אליהו שי
נאמנות פסולי עדות על בדיקת חמץ / רונן כץ
תגובה לדבריו של נעם מלכי, דף קשר ‎913 / איתיאל גולד
'ונביא לבב חכמה' / שי בן נחום
על טהרת האדם וטהרת הקב''ה
קובץ וורד 97


הן עם בלביא

בשבת (פ' אמור) בילו כשלושים תלמידי חו"ל משנה ב' בקיבוץ לביא אשר בעמק בית שאן. את הסעודה השלישית סעדו התלמידים בחברת הרב יהודה גלעד, רב הקיבוץ, ששוחח עימם.

חכם עיניו בראשו

כשלושים שביעיסטים מרחבי הארץ הגיעו השבוע לישיבה על מנת לנצל בה את שבוע הישיבה הראשון שלהם. רבים אף הביעו רצון להבחן ולסיים את הליך ההרשמה בזריזות על מנת להבטיח את מקומם בישיבה.

עידן האופטיקה

כלי הנשק של כיתת הכוננות עברו השבוע בדיקה יסודית בנשקיה אצל נשק מומחה, ומעבר לזאת עברו חלקם שידרוג משמעותי וצויידו בכוונות אופטיות משוכללות המכונות בפי ההמון 'טריג'יקון רפלקס'. את נפלאותיה הרבות של הכוונת לא נוכל לפרט כאן מטעמי ב"ש ברורים, אך קב"ט הישיבה הבטיח השבוע לעלוננו שאין זה סוף פסוק, וכי המירוץ לרכישת ה'מדונות', כשלב הבא של השידרוג, כבר החל.

השבים מהמערכה

מילואימניקי שיעור ד' שבו לישיבה בתום מילואיהם הראשונים. נאחל לעדיאל זמרן, איל קסנר וזאב פרימר - זמן מוצלח, ונקוה שישובו לצבא לחודשי ההשלמה באותה רמת מוטיווציה גבוהה שבה שרתו במילואים הקצרים.

קודקוד מרכז

מלווה בפמליית 'פלאפלים' הופיע ביום רביעי האלוף קפלינסקי, מפקדו של פיקוד מרכז, לביקור בישיבה במסגרת סיור כללי באיזור גוש עציון. האלוף שהתרשם מהשמירה המופתית בעמדות השונות בישיבה, שוחח עם הרא"ל ועם בכירים נוספים בישיבה.

גנטיקה ישיבתית

ביום רביעי נערכו בישיבה בדיקות גנטיות לתלמידים מטעם עמותת 'דור ישרים'. "דף קשר" מברך את הנבדקים בברכת "יישר כח", ונקוה שהדברים יהיו בבחינת עובר לעשייתם, ונזכה לפרסם את שמות הנבדקים במדור למטה. כמו כן, ברכה ותודה שלוחה לחובשי הישיבה המסורים ד"ר יצחק שיבר ודובי קליין, שחוררו במסירות רבה את ידי הפציינטים הממושמעים.