קישורים
חפש בארכיון דף קשר הדפס עמוד זה כתוב לנו עשה מנוי לדף קשר לאתר עלון שבות לאתר ישיבת הר עציון לוח זמני היום ארכיון דף קשר לדף השבוע
לפתיח
החדשות
התפילה האפורה / אביעד ברטוב
עובר לעשייתן /רונן כץ
סמוכים לעד לעולם
קובץ וורד 2000


צפת

בני שיעור ב', כחלק מהכנתם הרוחנית לקראת הצבא בילו את השבת האחרונה (קרח) בעיר הקודש צפת תובב"א, במטרה לתפוס קצת "רוחניות בנוסח שנטיפי" של העיר ובמיוחד של קהילת ברסלב במקום. כתבנו מדווחים שבני השיעור חזרו לישיבה שיכורים ולא מיין...

התרמת דם

השבוע תרמו תלמידי הישיבה מנות דם. החובשים העלו שכמות המנות בפעם זו היתה מצומצמת בהיקפה מהפעמים הקודמות. לתשומת לבכם.

אלה ברכב ואלה בסוסים

בשעת בין הערביים בתחילת השבוע נצפו, דוהרים בין שבילי הישיבה שני סוסי רכיבה. כתבנו בשטח מוסר כי אחד מאנשי המערכת נצפה אף הוא רוכב על סוס. המערכת מכחישה בתוקף.

גברים ממאדים

באחד מלילות השבוע התקיימה שיחה של הרב ליכטנשטיין לתלמידי שיעור ד', על נקודה מרכזית בהמשך חייהם של בני השיעור - תהליך קבלת ההחלטות הקשור במציאת בת זוג. המערכת מאחלת לחברי השיעור ולשאר תלמידי הישיבה, שישאו הדברים פרי, ואכן יזכו להגשים את משאלתם ולמצוא זיווג הגון וראוי. שירבו שמחות בישראל, אמן.

אחרי לצנחנים

המערכת משתתפת בשמחתם של חברנו בני שיעור ב' שעברו את הגיבוש המתיש והמפרך לצנחנים. עלו והצליחו.


הכנת סגל

חלק מחברי שיעור ד' כבר גויסו לצבא, כדי לעבור הכנת סגל לקראת גיוסם של חבריהם בשבוע הבא. החברים ההמומים, שנחת עליהם צו בהתראה קצרה, התנחמו לפחות בידיעה שעליהם להתייצב בעיה"ק אילת, שבה הטמפרטורות בימים אלו, כידוע, נוחות במיוחד.


בַוא הביתה

רבים מבני חו"ל שבים בימים לביתם אשר מעבר לים, כדי לקיים מצוות כיבוד אב ואם. אנו מחכים ומייחלים לשמוע בקרוב את קולם בחלל בית המדרש. נאחל להם שיסעו ויחזרו לשלום.