קישורים
חפש בארכיון דף קשר הדפס עמוד זה כתוב לנו עשה מנוי לדף קשר לאתר עלון שבות לאתר ישיבת הר עציון לוח זמני היום ארכיון דף קשר לדף השבוע
לפתיח
החדשות
  האם נזירות היא מצווה התלויה בארץ? / יצחק בן דוד
 הסדר במשבר / אורן זונדר
אבן מקיר תזעק / גילעד רוזנברג
קובץ וורד 2000


רות סוף!

ביום שלישי השבוע צפויה להערך מסיבה חגיגית לרגל סיום הש"ס במסגרת הדף היומי. סיום הש"ס יעשה על ידי הרב שביב, ולאחר מכן יחל ר' משה (מושקו) מושקוביץ את הסבב הבא. כמו כן במהלך הארוחה ישאו ראשי הישיבה , הרב עמיטל והרב ליכטנשטיין דברי ברכה. יש לציין כי במסיבה זו חוגגת הישיבה גם את הגיעו לגבורות של מושקו. על אף האיסור החמור שחל לא מזמן על התלמידים להיכנס לחדר האוכל לפני השעה ‎13:00, נמסר למערכת כי באופן חד פעמי! ארוחה תחל בשעה ‎12:30. עוד נאמר, שאין לראות במהלך חריג זה פתח לשינוי זמני הארוחות (כמו שכבר קרה בעבר לגבי התפלה).

זה השער לה'

תלמידי הישיבה נראו מבולבלים למדי השבוע למראה האות 'כ' המתנדנדת לאיטה מעל משקוף שער מכסיקו (או שמא מ_סיקו?..). ככל הנראה, הברגים העליונים של האות הראשונה מהמילה 'כץ' השתחררו ממקומם, מה שהוביל לתוצאה הקיימת. היו שהאשימו את עורכי דף קשר בעשיית מעשה חבלה זה בכדי ליצור אטרקציה לחדשות דף קשר. מקורבים יודעי דבר הודיעו לנו כי אין בכוונת העורכים להגיב לטענות שהם בעצמם הנפיצו...

לא רואים בעיניים..

אין לתאר את שמחת חיילינו בנח"ל שרק השבוע קיבלו את סיכת הלוחם שתעטר מעתה את מדיהם הירוקים. לאחר טיול מהנה באזור מצדה, קיבלו החיילים את הסיכה במהלך טקס מרגש ומרשים. כאילו חדשות אלה אינם סיבה מספקת למסיבה, הגדילו ועשו החבר'ה כאשר נתנאל וינברג קיבל את אות המצטיין המחלקתי ואריאל סלונים קיבל את אות המצטיין הפלוגתי. החבר'ה מצפים לפעילות השוטפת שככל הנראה תתבצע באזור בית-לחם. אנו מאחלים להם רק ברכה בהמשך דרכם וחזרה מהירה לבית הישיבה.

גמדים, גמדים.

הגמדים הקטנים של בית המדרש הכו שוב. כבכל שנה התעוררו תלמידי הישיבה למראה המלבב המופיע מידי אדר על גבי שולחנות בית המדרש - מאות של פתקי שלום ואחווה שהושארו על ידי הגמדים הקטנים של בית המדרש. הפעם הפתיעו הגמדים בגדלי פונטים שונים ותמונה ממוחשבת מעניינת. היו שטענו שבעצם אין גמדים ושאלה סתם חבר'ה שנשארו ערים במשמר. הגמדים סירבו להגיב.