הדפס עמוד זה עשה מנוי לדף קשר כתוב לנו ארכיון דף קשר חפש בארכיון דף קשר לעמוד הראשי לאתר ישיבת הר עציון
החדשות
מניין הימים והשבועות בספירת העומר / רונן כץ
דין ביטול / ספי מרקוס
הפן השבעים ואחד / שאול ברט
צימוקים
מכתבים למערכת / שלום הורביץ
קובץ וורד 97
לוח אינטראקטיבי לזמני היום לכל מקום


מנג"ל בעומר

ליל ההילולא של רשב"י צויין השנה בהבערת מדורות ובצליית בשר אשר נאכל על השובע ברוב המקרים. כל שיעור התארגן באופן פרטני וגיבש לעצמו עצים למערכה. תודה לרבנים ולאברכים שסובבו והלכו בין המדורות השונות, והעמיקו את החוויה בדברי תורתם.

מקשיבים לתינוק הבוכה

השבוע הצטרפו בני השיעורים הבוגרים לגוף הממוסד והותיק: "חברים מקשיבים". דרך האינטרנט, עונים חבר'ה מהישיבה לשאלות של בני נוער בנושאי אמונה, צניעות, השקפה ואידיאולוגיה, ועוד נושאים רבים העומדים ברום עולמו של הנוער הצמא לתשובות. למערכת דווח כי השאיפה היא להרחיב את מעגל הפעילות למסגרות מגוונות נוספות, שיאפשרו להגיע לקהל יעד נרחב אפילו יותר.

קדימה צעד!

מחשבי מערכת 'דף קשר' עוברים בימים אלו שדרוג ושכלול, ומותקנת עליהם תוכנת 'חלונות ‎2000' באדיבותה של חברה קטנה ולא מוכרת הקוראת לעצמה 'מיקרוסופט'. בשל כך שוקלת המערכת לצעוד עם הקידמה, לנטוש את שנת ‎97', ולערוך מעתה את הגליונות בתמלילן המהודר והמתקדם 'וורד אלפיים'. מעתה יוכלו חיילנו וקוראינו הנאמנים להנות מן הגרפיקה המשובחת והחדשנית ביותר.

"צא בחוץ"!

במהלך השתכללות והשתפרות ההיערכות הביטחונית של צוותי השמירה בישיבה (עיינו גיליונות קודמים), הוצאה עמדת השמירה במועדון ממקומה החמים והמוצל בפנים, למקומה החדש חסר הצל ושטוף השמש וניחוחות הקיץ - בחוץ. נהלי השמירה עודכנו בהתאם, ולמערכת אין כל ספק כי החיבור המחודש לטבע יעלה את איכות השמירה פלאים.


שידוך הגון

לאחר פעילות מאומצת (בעיקר ביד ימין), נפרד יוני וייץ ממהדקו, והעבירו לרועי שמיר, המחליפו בהידוק דפי הקשר בבחינת 'והיו לאחדים בידך'. וכאן ראוי לציין שפעולת ההידוק נקראת אליבא דעברית תקנית יותר: 'שידוך'; וכלי השידוך הלא הוא ה'שדכן'.